Poze concediu-Marmaris

12 răspunsuri la Poze concediu-Marmaris

  1. octavpelin spune:

    Mihaela,bine ai revenit ,ce faine sunt pozele si tu ,sa fi iubita🙂
    p.s.ai o dedicatie muzicala.

  2. mihaella1 spune:

    Bine te-am gasit,Tavi. Multumesc pentru comment,un weekend frumos iti doresc! Multumesc pentru dedicatie🙂.

  3. Mr.Contantin68 spune:

    Buna miha …Felicitari pt.photos…sunt „Superbe” Grande Felicita !!!! Te Admir si te respect !!! Multe salutari din IASI …si desigur mult respect de l-a my family !!! Iti urez o seara Placuta alaturi de cei dragi !!! Cu stima …C-TIN …Bye-Bye !!!!

  4. catalin20 spune:

    foarte frumos mihaela ma bucur ca ai avut parte de un concediu asa frumos

  5. Andrei spune:

    Buna Mihaela

    Am ajuns la acest blog dupa ce am descoperit-o pe Helene Fisher si am vazut ca mai e cineva din Romania careia ii place. Sunt o persoana in varsta (daca nu chiar bosorog din p.d.v a generatiei voastre). Imi place muzica foarte mult iar din categoria usoara/moderna marile nume (Beatles, Rolingstons, Animals,Modern Talking, Blue system si cei care canta muzica compusa de Dieter Bohlen, Abba, Boney M, si multi altii.) Fata mea este fan Dieter Bohlen participand cand era mai mica la Reuniunile fan clubului din Bucuresti (se numea Romantic Warriors).
    Daca iti place muzica Germana iti mai dau un nume HANSI HINTERSEER.

    La revedere

    • mihaella1 spune:

      Buna seara Andrei. Multumesc de vizita de pe blog🙂. Eu am descoperit muzica lui Helene F., mai bine de 1 an si ceva, tot asa am intalnit persoane deosebite din Germania. Va dau un site: http://www.helene-fischer.de
      Da, Dieter si Thomas sunt favoritii mei, e muzica mea preferata, pacat ca nu mai canta. Ce? Am facut parte din acel fanclub Romantic Warriors. Cum o cheama pe fata dvs.? Cred ca e cunostinta veche…ma rog, nu o cunosc personal, dar sigur am corespondat cu ea. O seara frumoasa in continuare va doresc!!

      • Era cât pe-aci să intru şi eu în acel fanclub, prin 1995, eram studentă pe vremea aceea şi ţineam legătura cu un tip, Octavian Danciu. El îmi trimitea postere şi casete audio cu sigla fanclubului. Mai există fanclubul? Ştie cineva?

      • mihaella1 spune:

        Buna, da am fost inscrisa o perioada in acel fanclub. Sincer, nu mai stiu daca exista acest fanclub, nu mai stiu nimic nici de Octavian.

  6. Andrei spune:

    Buna Mihaela

    Multumesc pentru site-uri. Nu prea ma descurc cu blogurile inca.Pe fata mea o cheama Cristine Wieder. In anii 90 am fost aproape la toate intalnirile de la Agronomie.

    Andrei

    • mihaella1 spune:

      Buna dimineata dl.Andrei. Da, cel care vi l-am dat este site-ul oficial din Germania(Helene Fischer). Numele fetei dvs.nu imi suna cunoscut. Stiu ca atunci corespondam cu un baiat, cand ne trimitea postere de la fanclub. Eu nu am fost din pacate la nici o intalnire🙂, era mai greu, eu sunt din provincie. Va doresc o zi frumoasa si sper sa pastram legatura. Cu stima,Mihaela

Lasă un răspuns

