C.C.Catch-autograph card

9 răspunsuri la C.C.Catch-autograph card

  1. Andy spune:

    Wow, foarte frumoase autografurile de la C.C.Catch ma bucur nespus de mult pentru dv.
    Multa sanatate si sa v-i se inplineasca toate dorintele.
    Take care, greetings from Germany…Andy

    • mihaella1 spune:

      Buna dimineata,dl.Andreas.M-am bucurat foarte mult cand am primit acest autograf. Acum am o colectie frumoasa de la toti marii artisti: Dieter Bohlen,Thomas Anders, Gina T, Helene Fischer si C.C.Catch.
      O zi frumoasa va doresc!!! Mihaela

  2. octavpelin spune:

    Mihaela,felicitari,esti tareeeeeeeeee,o seara minunata🙂

  3. Mr.Constantin68 spune:

    Buna Dimineata…wooooow,Miha….Un Milion de Felicitari din paretea mea,nu exagerez dar sunt sigur,esti singura din Romania care detii un astfelde autograf !!! Felicitari!!! …si l-a m-ai multe !!! Cu acelasi respect ..C-TIN

  4. catalin20 spune:

    frumos frumos mihaela

  5. Andrei spune:

    Buna Mihaela

    Multumesc pentru site-uri. Nu prea ma descurc cu blogurile inca.Pe fata mea o cheama Cristine Wieder. In anii 90 am fost aproape la toate intalnirile de la Agronomie.

    Andrei

Lasă un răspuns

