Semino Rossi – Son todas bellas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Semino Rossi
After more than a decade in relative obscurity, Argentina-born crooner Semino Rossi emerged as one of the biggest singing stars in Central Europe. Born in Rosario, Argentina, on May 29, 1962, Rossi arrived in Austria in 1986, working as a hotel singer. In the years to follow he spent the summer months in Spain and the winter season in Austria, eventually settling full-time in Innsbruck. There Rossi joined the Worldmasters für Lateinamerikanische Tänze in 1995, culminating in 2001 when he was crowned Weltmeister in Lateinamerikanischer Musik at the world championship in Japan. That same year Rossi signed to Universal, in 2004 releasing his first German-language LP, Alles Aus Liebe. Tausend Rosen für Dich followed a year later, climbing into the German Top Ten and solidifying Rossi’s growing stature. He closed out 2005 with a holiday album, Feliz Navidad. With 2006’s Ich Denk an Dich Rossi enjoyed his greatest success to date, winning the ECHO and the Amadeus Austrian Music Award. ~ Jason Ankeny, All Music Guide.

 

Semino Rossi – son todas bellas

6 răspunsuri la Semino Rossi – Son todas bellas

  1. Da, într-adevăr, o voce sublimă.
    Duminică și vacanță frumoasă!

  2. g1b2i3 spune:

    Mihaela,parca seamana cu Julio Iglesias.
    O muzica linistitoare,de suflet.
    O saptamana mai buna!
    Gabi.

    • mihaella1 spune:

      Gabi, seamana intr-adevar! Imi place foarte mult cum canta Semino, are o voce calda🙂. Am postat in engleza acest articol,pentru faptul ca am foarte multi prieteni din afara care imi viziteaza blogul.

  3. octavpelin spune:

    Mihaella,felicitari pentru aceasta postare cu Semino Rossi care a trecut oceanul si s-a stabilit in Austria,este o voce deosebita,si melodiile sale sunt iubite intrucat incalzesc sufletul,o zi minunata🙂

  4. Sibilla spune:

    La Mulţi Ani, tuturor Sărbătoriţilor, purtători ai numelui Sfântului Ierarh Nicolaie !
    Nouă, tuturor românilor : Doamne Ajută!
    “Repetabila scrisoare”

    Am adormit
    cu gândul la fereastră
    unde-am lăsat
    doar gheata mea de suflet
    spre o poveste
    cu “a fost odată”
    un Moş bătrân
    ce tainic,
    fără chip,
    ne aducea,
    în miezul cel de noapte,
    un vis cuminte
    agăţat în plic.

    I-am scris mereu,
    ani după ani,
    de-a rândul…
    Nu i-am cerut
    decât, din toate,-un strop:

    Moş Nicolae,
    adu-mi altă soartă
    şi lasă-mi
    în ghetuţă
    şi noroc.
    Moş bun,
    cu lacrima,
    te rog…

    Mi-am lustruit cu sârg
    ghetuţa schioapă
    din sufletul
    ce la vedere-l port.
    I-am pus
    şi o lumină,
    lumânare,
    ca drumul să nu-l rătăceşti…

    Te rog,
    nu mai zbura
    peste fereastra mea,
    gheata-i acolo,
    către geana ta.

    Atena-Mariana Zară, Bacău,
    28 noiembrie 2008



    Sibilla

Lasă un răspuns

