Imagini de iarna

2

6

winters_97

1

9 răspunsuri la Imagini de iarna

  1. daurel spune:

    Am inchis fereastra sa nu-i inghete muscatele sotiei.

  2. octavpelin spune:

    Mihaela,ce faine poze de iarna,suuuuuper,o zi minunata🙂

  3. liaM6025 spune:

    Imagini foarte frumoase cu peisaj de iarna, im-i aminteste de un concediu din Elvetia.
    Va doresc o zi frumoasa d-na Mihaela.
    Multe salutari din Germania

    • mihaella1 spune:

      Buna dimineata. Da, mi-au placut si mie aceste peisaje de iarna. Nu am avut inca ocazia sa vizitez Elvetia dar, mai este timp. Anul acesta am vizitat alte locatii frumoase printre care si frumosul oras Munchen. Multumesc, o zi frumoasa va doresc. Cu stima, Mihaela.

      • liaM6025 spune:

        Deci anul acesta at-i vizitat orasul Munchen si at-i trecut in fata portii mele (probabil).
        Intradevar este un oras foarte frumos.
        Cu stima,
        Schöne Grüße,
        Best regards,…Andy

      • mihaella1 spune:

        Guten abend, Andy. Poate ca am trecut🙂. A fost o plimbare de trei ore in Munchen, imi aduc aminte era duminica. Vreme foarte frumoasa afara, multa lume la terase. Daca as mai avea odata posibilitatea sa vizitez Germania as vizita Berlinul. Ich wunsche dir eine schone abend, viele grusse an dich.
        Incerc sa invat limba germana care este foarte grea, dar sper sa reusesc.

  4. Pirates spune:

    Da frumoase peisaje pacat ca nui asa si pe la noi prin Mures of of. Eu sunt mai mult cu Franta si cu Grecia. Une bonne journe o vous voulez!

Lasă un răspuns

