25 ani de la aparitia marelui hit: „You’re my heart, you’re my soul”-Modern Talking

Modern Talking – You’re My Heart You’re My Soul

29 octombrie 1984-29 octombrie 2009

În Octombrie 1984 au devenit în mod neaşteptat extrem de populari cu Hit-ul disco „You’re My Heart, You’re My Soul”, piesa care încă din prima lună a urcat pe primul loc în topurile muzicale a nu mai puţin de 35 de ţări, inclusiv în ţara natală unde a rămas în vârful topurilor pentru şase săptămâni.

 

 

Picture 210

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


P.S. Today i received an autograph card from Mr.Thomas Anders!!

8823_1209502752308_1070897127_640291_3009266_n

12 răspunsuri la 25 ani de la aparitia marelui hit: „You’re my heart, you’re my soul”-Modern Talking

  1. octavpelin spune:

    Mihaela ,ce au trecut anii si cand ma gandesc ce chefuri faceam pe muzica lui Modern Talking,ascultam aceste melodii tu esti inima si sufletul meu si sunt actuale si acum,multumesc pentru postare,esti geniala,o zi minunata🙂

    • mihaella1 spune:

      Tavi, anii au trecut dar, melodia se asculta si acum🙂.Ii ador, este muzica sufletului meu. Muzica anilor ’80 este cea mai buna din istoria muzicii internationale.O zi frumoasa si tie!

  2. Mariana spune:

    Asa este Mihaela! Ce repede trec anii,si noi ascultam cu drag aceeasi muzica:).YMHYMS si in prezent imi da fiori :p cand o ascult! Iti doresc ca aceasta muzica sa te aline de cate ori esti trista!!

    • mihaella1 spune:

      Multumesc Mariana, ascult cu drag aceasta muzica🙂.
      Anii trec dar, muzica lor este ascultata in continuare la orice varsta. O zi frumoasa, Mariana.

  3. Draga Mihaela,multumesc ca mi-ai amintit despre aceasta melodie minunata pe care o ascultam cu multa placere.Imi placeau melodiile lor,toate melodiile.
    O zi frumoasa!

  4. Hehghar Haiser spune:

    New album Moving Heroes-Born To Win-prod-Gunther Bohlen.Un album cu 15piese,din care 2 dupa vechiul album,9 piese noi +vechiul crazy.Un album de ascultat,care contine o piesa excelenta-Andy(Deutsche Version),de care am ramas placut surprins.Bravo Moving Heroes-excelenta melodia.

    • mihaella1 spune:

      Guten morgen, Hehghar! Multumesc pentru aceste informatii🙂. O sa comand acest album, sper sa fie unul la fel de bun ca primul! Va doresc o zi frumoasa si un week-end placut!

  5. Hehghar Haiser spune:

    Nu ai pentru ce sa-mi multumesti Mihaela-cand voi avea o informatie noua despre DER POP TITAN DIETER BOHLEN,o voi posta aici.Fara ajutorul sotiei mele care este romanca nu as fi putut posta niciodata o informatie.Pentru toti fanii MT, Blue System, si Syb recomand New album Fresh Fox-Another Mystery(sept 2009)-il ascult zilnic in masina,este un album fabulos 100% disco.Eu l-am cumparat,dar acum se gaseste si pe net.Cu respect Hehghar.

    • mihaella1 spune:

      Guten abend sau buna seara dl.Hehghar! Va astept de fiecare data sa imi vizitati blogul si binenteles cu informatii despre Dieter B. O sa comand acest album cu M.Heroes,mai imi doresc in prag de sarbatori si un album Helene Fischer-o ador! Am vorbit cu un prieten din Germania sa-mi trimita un DVD🙂.
      Va doresc o seara frumoasa alaturui de cei dragi!
      Cu prietenie si respect, Mihaela.

  6. Hehghar Haiser spune:

    Cu mare parere de rau trebuie sa recunosc ca noile proiecte-DB-gen-Moving Heroes,Mark Medlock.Daniel Schuhmacher,Alexander Klaws etc-cam lasa de dorit,si asta numai datorita despartirii lui Bohlen,de vechi oameni cu care lucra-Syb.Vechile proiecte gen-MT,Blue System,Al Martino,Engelbert,cccatch,Les mc Keown,Nino de Angelo,Bonnie Tyler,Chris Norman,Touche,Roy Black etc,erau fabuloase.Cand aparea un album il ascultam de zecii de ori,si tot nu ma saturam de el.Acum cand vreau sa ascult MT-ascult Syb-feat Mark Ashley,iar cand vreau sa ascult Blue System ascult-Systems in Blue.Albumul Mark Ashley-Heartbreak Boulevard(Mai-2008)-este produs de cei de la SyB-si pot spune ca este un album _MODERN TALKING.Noul singele-Syb-feat Mark Ashley-Jeannie Moviestar,este deasemenea..pur..Modern Talking.La fel si vechiul single(2006)-Give a little sweet love.Astept si parera dumneavoastra domnisoara,doamna_Mihaela.Va doresc o zi placuta.

    • mihaella1 spune:

      Hallo, Hehghar! Va dau foarte mare dreptate, noile proiecte ale lui Dieter nu sunt asa de stralucite:).
      Sincer, mie nu mi-a placut de cei de la Syb, nu stiu cat succes au avut ei ca formatie. Mark Ashley are intr-adevar o voce foarte frumoasa, de multe ori zici ca e Thomas. Aseara o prietena din Finlanda mi-a trimis noul album Moving Heroes-Born to Win-parerea mea…hm, nu e asa de stralucit, decat 5 melodii imi plac. Mai bun a fost primul album Golden Times.
      Ich wunsche dir ein schones Mittwoch! LG, Mihaela.

Lasă un răspuns

