Imagini de toamna

Poze_Toamna_Desktop_Wallpapers_in_Kentucky

  

 

 

 

 

 

 

 

 Super_Toamna_Wallpapers 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ld2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Toamna_HD_Wallpapers_Autimn_Desktop_HD

9 răspunsuri la Imagini de toamna

  1. daurel spune:

    Poze preventive. Dupa fiecare poza vad „IARNA MIZERABILA…”

  2. Mihaela,imi plac mult pozele de toamna.Iti daruiesc si eu o poza frumoasa,sper sa-ti placa.

    O zi minmunata!
    Gabi.

  3. loredana spune:

    frumoase si triste parca imaginile…toamna parca are o tristete in ea,tristete care in noi curge ca melancolie si regret.Regretul verii trecute…

    Îmi odihnesc trupul
    Pe nisipul tău.
    Îmi clătesc privirea,
    În lumina unui soare
    Fără remuşcari.
    Ascult,
    Muzica valului,
    Cântată în drum spre mal,
    Pe struna unei scoici.
    Şi,
    Din linştea fără înţeles
    Dinlăuntru-mi,
    Se naşte ca un zbor de pescaruş
    O întrebare:
    Cine mă va ajuta să mă ridic,
    Din amintirile cu tine
    Dacă pleci?
    Apusul îmi scrie răspunsul pe cer:
    Speranţa unei alte veri.

  4. octavpelin spune:

    Mihaela,superbe pozele de toamna aleea aceea imi aduce aminte de Cismigiul din Bucuresti sau de Copou di Iasi ,toamna in studentie,o tempora ,o seara frumoasa🙂

  5. Vania spune:

    Aici încă nu s-a instalat toamna, doar dă semne…

Lasă un răspuns

