Helene Fischer

HELENE FISCHER

Un week-end placut dragi prieteni!!

8 răspunsuri la Helene Fischer

  1. forevergreen spune:

    Mersi mult!
    Sa ai un weekend frumos!

  2. octavpelin spune:

    Suuuuuuuuuuuper melodia,un weekend minunat !

    • mihaella1 spune:

      Eram sigura ca o sa-ti placa. Tavi pot sa-ti spun ca am devenit deja fan al acestei cantarete din Germania. Am urmarit pe youtube toate melodiile ei, are o voce extraordinara!! Vezi ca am mai postat din melodii pe Video. Cel mai mult imi place cum interpreteaza melodia The power of love. Week-end placut!!

  3. Mihaela,multumesc ca ne-ai prezentat-o pe cantareata germana.Nu stiam de ea.Imi place melodia si castelul! 🙂
    Weekend placut si tie!

    • mihaella1 spune:

      Gabi si mie imi place cum canta, are o voce superba!! Ce am citit pe google despre aceasta cantareata Helene, este nascuta in Siberia, s-a mutat cu familia de la varsta de 3 ani in Germania, a urmat cursuri de muzica in Frankfurt.Este foarte cunoscuta in Ger., Austria si Elvetia. Duminica frumoasa va doresc!!

  4. constantin spune:

    M-ai convins, imi place FFFFF mult o voce de exceptie,seamana cu SANDRA,ce sa mai zic …m-a CUCERIT in special cu aceasta melodie…E SUPER…my respects C_TIN

    • mihaella1 spune:

      Eu pot sa spun ca am devenit fan de al ei…imi place foarte mult. Helene Fischer este de fapt o rusoaica nascuta in siberia, mutata cu parintii de la varsta de 3 ani in Germania. A urmat cursurile unei scoli de muzica din Frankfurt. Aparitia ei pe scena muzicii a avut loc in 2005.

Lasă un răspuns

