Moving Heroes-Crazy

Moving Heroes „Crazy” videoclip 2009

M.H.35

Picture 038

 

 

 

 

 

 

 

Azi, am avut o surpriza: am primit albumul Golden Times si un autograf din partea fetelor de la Moving Heroes.

16 răspunsuri la Moving Heroes-Crazy

  1. Nu auzisem de aceasta formatie, pana nu am citit la tine.
    Inteleg ca radacinile ei sunt pe pemant german, prin celebrul Dieter Bohlen, desi ea este o trupa ruseasca, lansata de muzician in 2007.
    Voi urmari melodiile cu interes.
    Un final de saptamana cat mai agreabil!

  2. octavpelin spune:

    Mihaela ,cooooooooooooooool,este super aceasta melodie si formatie,si o consider ca o dedicatie pentru blogul meu care a implinit un an,o zi frumoasa ,sarutmana🙂

  3. loredana spune:

    ce mai faci mihaela?….draguta melodia

    • mihaella1 spune:

      Buna Loredana, multumesc f.bine🙂. Tu?
      Da, mi-a placut si mie f.mult ac.mel., sper sa mai auzim de aceste fete. O seara frumoasa in continuare!!

  4. Mihaela,iti doresc si eu un weekend minunat si racoros.

  5. Mariana spune:

    Este vorba despre doua rusoaice, Elan Alden (Vocalista) si Jenier Belous (Compozitoarea), a caror imagine copiaza stilul MT din anii ’80. Cele doua au reusit sa intre in studioul Pop-Titanului, care a facut inca o data minuni, fiind coproducatorul albumului de debut al formatiei, album numit „Golden Times”. Trebuie sa mentionez ca Elan poate fi confundata cu Thomas in vremurile in care acesta avea parul lung!

    Le stiu le stiu melodiile🙂 se simte amprenta lui Dieter:D
    Felicitari ca le-ai descoperit…pe trilulilu am si eu cateva melodii ale lor
    http://www.trilulilu.ro/laviniamari/e5f6fd7fddf1e9

    • mihaella1 spune:

      Da, am citit mai multe despre ele pe site-ul formatiei, recent am auzit o mel.pe youtube.Intr-adevar, copiaza stilul M.T., sincer imi plac f.mult cum canta, am facut rost de pe net si de albumul lor, astept pe celalalt…single-ul „Crazy” a aparut recent. Ce ma surprinde, daca Dieter e co-producator, de ce scot un album la doi ani de zile? Nu stiu cat de bine sunt cunoscute in Ger., mai ales ca ele stau de ani de zile in Hamburg, sunt doua verisoare, rusoaice superbe-si mie tot de bruneta imi place mai mult.

  6. mihaella1 spune:


    Asta imi place cel mai mult. Ce ma surprinde, un fanclub nu exista?

  7. g1b2i3 spune:

    Draga Mihaela,multumim pentru melodii si informatii despre fetele astea frumoase!
    Noapte buna,acum,am plecat!
    Gabi.

    • mihaella1 spune:

      Draga Gabi, incerc sa aflu cat mai multe detalii despre acest grup, mie personal imi plac cum canta🙂. Am inteles ca trebuie sa apara si un nou album de curand, primul lor album de debut Golden Times, contine piese ritmate(idem cu cele postate).O zii frumoasa iti doresc!! Te pup.

  8. corinacretu spune:

    Numai bine iti doresc, Mihaela. Sper ca ai avut o vara frumoasa! Sa ai un week-end frumos,
    Corina

Lasă un răspuns

