Moving Heroes

You Are My Angel and My Devil – Moving Heroes

Melodia care o ador. Un nou grup,  din Rusia  numit : Moving Heros.

Detalii la urmatoarea adresa: http://moving-heroes.com

6 răspunsuri la Moving Heroes

  1. octavpelin spune:

    Mihaela,suuuuuuuuuuper melodia,de unde ai gasit aceasta formatie,esti geniala,o zi frumoasa🙂

    • mihaella1 spune:

      Buna, Tavi. Eram sigura ca o sa-ti placa🙂. Melodia am gasit-o pe youtube, cum am auzit-o, mi-a placut f.mult. Intrand pe site-ul: http://moving-heroes.com, sectiunea enghlish version, am aflat mai multe despre acest grup care a luat fiinta anul trecut. Stilul e identic cu cel de la Modern Talking, era normal, co-producatorul pieselor e nimeni altul decat Dieter Bohlen-ex M.T. Am descarcat aseara si albumul, este genial.Maine o sa postez si celalalt videoclip, care a aparut de curand.
      O zii frumoasa!!

  2. Ovidiu spune:

    Mihaela,
    de ce m-ai lasat singur fara fete pe blogul meu ?

  3. catalin20 spune:

    ti am spus si eu parerea mea un gen frumos de muzica saltaret… nu te lasa sa stai jos!nice

Lasă un răspuns

