Adio,Michael Jackson

Michael Jackson will you be there

Va ramane unul dintre cei mai mari cantareti din toate timpurile.

11 răspunsuri la Adio,Michael Jackson

  1. octavpelin spune:

    Odihneasca-se in pace,intr-o lume mai buna ,cu stima Tavi .

  2. daurel spune:

    findca a innovat…

  3. Ovidiu spune:

    INCENDIAR !!!! – NU RATA – !!!!!! – NU EZITA !!!!!! –

    http://stirea.wordpress.com/2009/07/08/monica-iacob-ridzi-sange-rece/

  4. loredana spune:

    eu nu stiu prea multe despre el dar cu siguranta ca a fost un om mare daca la plans o lume intreaga….

  5. Mihaela,n-am fost o fana infocata a lui,dar imi plceau multe melodii (imi plac si-acum) si spectacolele deosebite.Chiar si videoclipurile lui erau cele mai reusite.
    Doar acum am aflat mai multe despre singuratatea,tristetea si dorul lui de copilarie! 😦
    Chiar daca unii nu l-au placut,adevarul e ca a fost cel mai mare artist cu cele mai multe albume vandute din lume.
    Odihneasca-se in pace!

Lasă un răspuns

