Poze din concediu

Dragi prieteni, am revenit din frumoasa vacanta de vara. Concediul pe care l-am facut, s-a numit:” Incursiune in istoria Europei: Paris si Londra”. Printre alte locatii, au mai fost: Strasbourg, Viena, Budapesta, Munchen, Reims, Salzburg. Voi posta cateva poze, sper sa va placa.

Picture 141BudapestaMunchenMunchenPortul CalaisPescarus pe ferry-boatSoldat londonezLondraTrafalgar SquareGarda RegineiPalatul BuckinghamBig BenParisTurnul EiffelTurnul noapteaParisDomul InvalizilorCatedrala Notre DameMuzeul LuvruConsiliul Europei-StrasbourgP.E.-StrasbourgVersaillesGradinile de la VersaillesVersailles

P.S. Peste cateva zile, in albumul foto, voi posta poze de la Muzeul Madame Tussaud-Londra.

23 de răspunsuri la Poze din concediu

  1. Vania spune:

    Bine-ai revenit!

  2. Bine ai revenit! Multumesc pentru poze

  3. daurel spune:

    Multumesc, acum stiu unde sa-mi cumpar o casa…

  4. octavpelin spune:

    Mihaela,bine ai revenit,ma gandeam ca trebuie sa vii azi,suuuuuuuuuuuuuuper pozele,te rog trimite-mi si mie pe yahoo,ai trei melodii de bunvenit! .o seara frumoasa ,cu stima Tavi🙂

  5. Draga mihaela,bine ai revenit acasa!
    Sper ca ai avut un concediu de vis!ma uit acum si la poze cu mai multa atentie. 🙂
    Weekend minunat!
    Gabi.

    • mihaella1 spune:

      Buna ziua Gabi!! Bine te-am gasit🙂. Intr-adevar, concediul a fost unul de vis, Londra si Parisul mi-au placut in mod deosebit: civilizatie, curatenie, calitatea serviciilor buna, istorie, etc.
      Mai mi-a placut foarte mult la Strasbourg si Munchen
      doua orase la fel de atragatoare….

  6. maminineta spune:

    Eu credeam ca mai stai inca in concediu,sau ca te-a oprit veun parizian sau londonez ceva.Bine ai revenit, multumim mult pentru fotografii.

    • mihaella1 spune:

      Buna ziua d-na Maria. As mai fi vrut sa-l mai prelungesc, dar…ce e frumos dureaza putin. Mai degraba, cu un englez, am schimbat adrese de mail🙂. Era foarte vorbaret tipul, ne-a intrebat de unde suntem, am schimbat cateva vorbe….

  7. loredana spune:

    bine ai revenit!

  8. Ovidiu spune:

    Mihaela,
    bine ai revenit. fotografii superbe.

  9. Mihaela, ai avut o vacanta cu adevarat europeana!
    Bine ai revenit!🙂
    Ai facut si o calatorie prin Canalul Manecii din Atlantic, sa ajungi in Franta?
    Prima poza este din Budapesta, nu?
    Toate pozele sunt deosebite, dar cea cu pescarusul este speciala🙂

    • mihaella1 spune:

      D-na Cora, bine v-am gasit!! Intr-adevar a fost o vacanta europeana, cu locuri de vis🙂. Canalul Manecii, l-am traversat pe ferry-boat dinspre Franta spre Anglia, portul Calais. Ca sa fii trecut prin celebrul tunel, ne costa in jur de 30 euro de pers., am renuntat. Da, primele doua poze sunt din Budapesta, mi se pare ca apare in dreptul pozei, cand va duceti cu cursorul. Poza cu Pescarusul e facuta chiar pe ferry-boat, veneau si ne insoteau,erau si rasplatiti🙂. Oricum, Londra si Parisul raman favoritele mele, dupa care orasul Stasbourg.

  10. Mariana spune:

    Sunt reusite pozele:) ma bucur pentru tine ca ai reusit sa vizitezi Europa:)

  11. iuliana spune:

    ai un blog super, super,super!
    te pup si la cat mai multe calatorii.

  12. Zita spune:

    Very nice blog:)
    Thanks!

Lasă un răspuns

