Concediu…

Modern Talking – Heaven Will Know

 

P.S. O de dedicatie muzicala la inceput de week-end. Voi lipsi trei saptamani de pe blog, de aceea va doresc multa sanatate  tuturor si sa ne reauzim cu bine de la intoarcerea mea din concediu.

11 răspunsuri la Concediu…

  1. loredana spune:

    Concediu reusit iti doresc…si sa imi aduci un cadou te rog si anume:neuitarea🙂

  2. octavpelin spune:

    Mihaela,iti doresc concediu placut,mult soare,distractie si multe poze ,vacanta placuta !🙂

  3. Ovidiu spune:

    Mihaela,
    iti doresc concediu placut.

  4. cineva spune:

    Vacanta placuta.Sa ai parte de vreme frumoasa,liniste si cat mai multe bucurii.

  5. Vania spune:

    Concediu frumos!

  6. Mi-am facut timp si ti-am citit tot blogul,vreau sa iti multumesc pentru piesele pe care le-ai postat,muzica anilor 80-90 e nemuritoare.Imi cer scuze ca mai sus am semnat cu „cineva”,din graba.

Lasă un răspuns

