Desireless-Voyage, Voyage

Desireless

Pentru cei care se gandesc la concediu🙂. Eu mai am o saptamana de asteptat  pana la concediu apoi, hai-hui prin Europa, mai concret: Paris si Londra.

5 răspunsuri la Desireless-Voyage, Voyage

  1. forevergreen spune:

    Eu iti urez de pe acum drum bun, petrecere frumoasa, sa mearga totul bine, sa fiti sanatosi si sa va bucurati de tot ce vedeti!
    Asteptam poze si relatari detaliate!

    • mihaella1 spune:

      Multumes Elena pentru urari🙂. Chiar azi am fost pe la Man.la Curtea de Arges, m-am rugat pentru sanatate in primul rand. Da, voi pleca vineri-pe 19 iunie, cu o foarte buna prietena. O sa vin cu o gramada de poze si detalieri.

Lasă un răspuns

