VACANŢE PE CONTRE: ROMÂNIA VS DESTINAŢII EXTERNE. Spune-ne unde şi cum îţi petreci concediul!

VACANŢE PE CONTRE: ROMÂNIA VS DESTINAŢII EXTERNE. Spune-ne unde şi cum îţi petreci concediul!

Săptămâna aceasta vrem să ne spui dacă preferi România sau destinaţiile externe. Ca să-ţi susţii punctul de vedere, pozele sunt binevenite. 

Din ’90 şi până acum autorităţile române au făcut zeci de încercări de a promova imaginea României peste hotare.

Din păcate, câte încercări, atâtea eşecuri. Nici măcar clipurile de promovare cumpărate cu bani grei, câteva sute de mii de euro, nu ne-au adus un plus de imagine. Rezultatul: numărul turiştilor a scăzut, iar calitatea serviciilor oferite este tot mai discutată şi pusă la îndoială.

Nici românii nu sunt mai mulţumiţi de calitatea serviciilor turistice autohtone, mulţi dintre aceştia preferând destinaţiile externe, care propun pachete turistice atractive şi servicii competitive.

Tu ce părere ai? Cu care dintre „tabere” ţii? Cu cea a patrioţilor turistici sau cu emigranţii de vacanţă? Împărtăşeşte-ne opţiunea ta, trimite-ne fotografii sau povesteşte-ne întâmplări din vacanţa ta în patrie sau peste hotare.

Vacanţa e dreptul tău! Zi-ne de vacanţă!

12 răspunsuri la VACANŢE PE CONTRE: ROMÂNIA VS DESTINAŢII EXTERNE. Spune-ne unde şi cum îţi petreci concediul!

  1. daurel spune:

    Eu si sotia am cazut de acord ca ar fi folositoare locurile religioase crestine. Indiferent de unde…Normal ar trebui inceput cu Israelul/ Palestina, apoi Roma/ Grecia.

    • mihaella1 spune:

      Foarte frumos…sa aveti un concediu placut🙂. Eu am ales anul acesta un circuit clasic: Amsterdam, Praga, Paris, Strasbourg, Bruxelles…astept confirmarea definitiva. Peste doua saptamani plecam la drum.
      O zii frumoasa in continuare!!

  2. octavpelin spune:

    Eu in Romania,o zi minunata!🙂

  3. maminineta spune:

    Mihaela mamică,nu ştiu cum să raspund.Când eram mai tânară,credeam că o să vină timpul să mergem şi noi la staţiune.Nu a fost să fie.Acum chiar de ar fi timp nu sunt bani.Şi totuşi dacă ar fi sa plec aş face asta la noi în ţara.Sunt destule frumuseşi ce merită vazute.Să poţi rămâne mut în faţa lor.

    • mihaella1 spune:

      Buna ziua d-na Maria🙂. Asa este, acum pe criza asta…recunosc, nu am familie, nu am asa mari greutati, de accea imi permit un circuit european. Sunt de acord cu dvs., sunt si la noi frumuseti, suntem un popor ospitalier, dar, in privinta calitatii serviciilor….

  4. loredana spune:

    Avem destinatii frumoase dar din pacate la noi se merge des pe ideea :nu conteaza calitatea ci aspectul si cantitatea…banul sa iasa.
    De ce spun asta?Eram intr-un lot la un conc national de romana si a venit vremea cazarii….surpriza ,locul de cazare era atat de infect incat nu am avut curaj nici sa-mi desfac bagajul…a trebuit sa merg sa stau la niste cunostinte ale profesoarei insotitoare….si era totusi concurs la nivel national…
    E o intamplare din timpul scolii….
    Cu drag,Loredana

    • mihaella1 spune:

      Asa este Loredana, la noi se pune prea putin baza pe „calitate”. Chiar ma gandeam cum putem atrage noi turistii straini, cand serviciile sunt „de proasta calitate”. O seara frumoasa in continuare!!

  5. Eu nu merg niciunde,dar fiul meu cel mare a plecat chiar acum la mare pentru trei zile.Cazarea la cort.
    Au mai fost plecati in strainatate,tot pe trei zile:pretul a fost destul de mic si conditiile foarte bune,ceea ce la noi nu e posibil,din cate am auzit.
    Concediu placut tuturor!

    • mihaella1 spune:

      Buna dimineata Gabi. Da, asa este, conditiile in afara sunt mult mai bune, decat aici. Hmm, de abia astept concediul, mai am de asteptat doua saptamani🙂.

  6. waszlaw spune:

    cu ocazia intai prin Romania, apoi prin Europa, cu iubita, ceva vin, tigari multe, un cort in spate si un ghiozdan plin de conserve…

Lasă un răspuns

