Antique-Dynata Dynata

Antique – Dynata Dynata Music Video

O melodie superba!!

6 răspunsuri la Antique-Dynata Dynata

  1. octavpelin spune:

    este cooooooooooooool,bine ca nu am postat-o,dar ai surprize muzicale pe blog,o zi cu mult soare ,cu pretuire Tavi🙂

  2. Prin aceasta melodie atat de revigoranta mi-ai facut pofta de zburdat cu picioarele goale prin aroma florilor de tei!🙂
    Un week-end plin de bucurii si relaxare eficienta, draga gazda generoasa!

    • mihaella1 spune:

      Melodia aceasta, imi aduce mereu aminte de Grecia🙂. Aroma florilor de tei…hmmm, imi place foarte mult, mai ales ca acum teii au inflorit. Un week-end placut si tie Pescarusule!! Cu drag, Mihaela.

  3. […] Mihaella 1: Te rog să nu-mi mai inoportunezi blogul cu vizitele tale! […]

Lasă un răspuns

