Frumusetea Inimii

frumusetea inimii

Ceva impresionant….

10 răspunsuri la Frumusetea Inimii

  1. loredana spune:

    Frumos….pacat ca in ziua de azi primim tot mai putine bucati inapoi….si invatam sa si rupem mai putine bucati din inima.
    Multumesc pt vizita pe blog.Te mai astept.
    Iti doresc o zi frumoasa!

    • mihaella1 spune:

      Asa este Loredana.Ce m-a impresionat mesajul de la final:”Inima ta cum este? Stii sa o imparti cu altii?”. O sa te mai vizitez cu siguranta, o seara frumoasa in continuare.

  2. loredana spune:

    Nu o impart foarte des,caci uneori nu as afce decat risipa….si nu doar atat,ci chiar sa ne simtim dezamagiti…
    Eu cred ca inima trebuie cu siguranta impartita dar nu oricui…

  3. maminineta spune:

    Daca s-ar vedea inima mea ar fi ca a batranelului din poveste,am daruit de cand ma stiu si am primit inapoi mult mai putin.Voi darui mereu, cat inima va rezista.

  4. daurel spune:

    Intradevar este foarte sugestiv. Imi cer scuze ca fac o trimitere stangace,( ar trebui sa indic link) spre articolul meu din 20 apr.2009 „Nici un bine nu ramane nepedepsit” Multumesc.

    • mihaella1 spune:

      Buna dimineata d-na Cornelia. Nu face nimic, da am citit articolul din 20 apr. O zii frumoasa va doresc. Mihaela.

      P.S. V-am trimis un mail frumos, sper sa va placa.

  5. octavpelin spune:

    Mihaela,ai un suflet si o inima mare si ma bucur ca te cunosc,cat conteaza sa fii OM!,O seara placuta,cu stima Tavi🙂

Lasă un răspuns

