Julio Iglesias

Julio Iglesias – Aqua dulce , aqua sara

Week-end placut la toata lumea!!

6 răspunsuri la Julio Iglesias

  1. octavpelin spune:

    Suuuuuuuuuuuuuper!,Mihaela,bine ca nu l-am postat pe Julio,weekend placut si tie!🙂

  2. octavpelin spune:

    Mihaela am cautat Samuraj,dar imi scrie ca nu se gaseste!,weekend placut!🙂

    • mihaella1 spune:

      Tavi, eu am incercat sa postez aceasta melodie, Samuraj, dar imi apare mereu o eroare…sper ca ti-a placut si aceasta🙂. Duminica frumoasa in continuare!! Cu stima, Mihaela.

  3. maminineta spune:

    Mihaela, ce frumos,o sa-l trimit si eu mai departe.Iti multumesc ca ai grija de mine cu astfel de minunatii.

  4. dragos spune:

    Am amintiri foarte frumoase legate de aceasta piesa…si de „Baila Morena”…

Lasă un răspuns

