Poze de la lansarea cartii

CorinaEu cu CorinaCorina si invitatiiInvbitatiCorina

 

 

 

 

 

 

Asa cum v-am promis, am revenit cu poze de la evenimentul ce a avut loc azi la Pitesti. Lansarea cartii „Romania Europeana”, a avut un succes si in „Orasul lalelelor”. Va doresc o duminica frumoasa in continuare!!

11 răspunsuri la Poze de la lansarea cartii

  1. octavpelin spune:

    Mihaela sunteti superbe amandoua,parca sunteti surori,si tu si Corina,aveti o surpriza muzicala pe blog din partea mea!weekend placut!cu stima Tavi🙂

  2. Sibilla spune:

    Mulţumim pentru pozele dăruite nouă, Mihaela ! Sunteţi superbe !
    Corina noastră e musai să candideze data viitoare la prezidenţiale, musai ! Succes, Corinei şi-o duminică senină şi zâmbitoare ţie, piteşteancă dragă !
    respecte şi preţuire,
    Sibilla

  3. maminineta spune:

    Frumoooos, fetelor ne aduceti mereu bucurii.Succes in continuare.Numai bine va doresc.

    • mihaella1 spune:

      Tavi, multumesc pentru aprecieri🙂. Corina e un om deosebit!! Maminineta, va multumesc . Aceleasi lucruri si dvs. va doresc!! O seara buna in continuare!!

  4. corinacretu spune:

    Multumesc, Mihaela, pentru poze, pentru prezenta ta la lansare, multumesc tuturor pentru aprecieri.
    Va doresc o saptamana minunata!

    • mihaella1 spune:

      Multumesc si eu Corina! Azi chiar i-am facut sefului o surpriza, i-am dat cartea cu autograful, s-a bucurat foarte mult. O saptamana frumoasa iti doresc!! Cu respect, Mihaela.

      P.S. Atasez ceva frumos, sper sa-ti placa

  5. forevergreen spune:

    Chiar mi-era dor de Corina, ce bine ca mi-ai lasat un semn Mihaella🙂
    Va sarut pe amandoua!

    PS: Corina ce bine iti sta in pink🙂

  6. Ana Usca spune:

    Se pare ca aţi avut un moment deosebit în frumosul oraş, pe care încă nu am avut ocazia să-l vizităm. Duminica este o sărbătoare în sine, dar de această dată a fost dublată de un eveniment marcant: întălnirea cu doamna Corina Creţu. Vă doresc să aveţi parte de cât mai multe bucurii spirituale! Cu respect, Ana

    • mihaella1 spune:

      Intr-adevar, a fost un moment deosebit. Sper sa ajungeti sa vizitati orasul Pitesti🙂. Va multumesc d-na Ana si dvs.va doresc sa aveti parte numai de bucurii. Cu stima, Mihaela.

  7. corinacretu spune:

    O saptamana buna tuturor. Numai bine, Mihaela, sper sa te revad curand.

Lasă un răspuns

