Piesa muzicala favorita

modern talking – do you wanna

O superba melodie, o ascult non-stop. Muzica adevarata!!

4 răspunsuri la Piesa muzicala favorita

  1. octavpelin spune:

    Mihaela superba piesa!,multumesc,cu stima Tavi🙂

  2. mihaella1 spune:

    Asa este Tavi. Ador aceasta melodie🙂.

  3. Mihaela,doar acum am ajuns la tine.
    Imi place melodia,pe vremuri ascultam Modern Talking in fiecare zi. 🙂
    Iti las si eu ceva ce am primit pe e-mail.Am postat si pe blog.
    http://www.slideshare.net/canaldeeliberare/minunata-romanie-noua?src=embed
    Voi lipsi cateva zile si nu stiu daca voi reusi sa mai postez ceva!
    Weekend placut!
    Gabi.

Lasă un răspuns

