Maria Nationale-video

Maria Nazionale in Ciao Ciao by CucciolaNapoletana

Superba piesa. Sper sa va placa.

13 răspunsuri la Maria Nationale-video

  1. Da, e foarte frumoasă. Şi cântăreaţa, şi piesa.🙂

  2. mihaella1 spune:

    Ma bucur Gabi ca ti-a placut🙂.

  3. octavpelin spune:

    Cooooooooooooool!,multumesc Mihaela,o zi frumoasa!🙂

  4. lavinia bloju spune:

    superba piesa, am o intrebare tu esti mihaela telescu cea care ne mai dirija pe la liga inainte sa vina adina? oricum eu nu prea am voce dar iubesc muzica, semneaza o veche membra a ligii!si te rog cand ai ocazia sa mai imi trimiti cumva piese dinastea speciale.pupici.

    • mihaella1 spune:

      Intr-adevar si mie mi-a placut foarte mult. Nu, nu sunt persoana resprectiva, eu sunt Mihaela-Pitesti. Multumesc de vizita🙂. Am o gramada de piese speciale, o sa ti le trimit, vad eu cum….O zii buna in continuare!!

  5. maminineta spune:

    Deosebita,Mihaela.Cum le gasesti ?

    • mihaella1 spune:

      Sarumana🙂. Pe youtube…acolo gasesti tot felul de muzica. Intr-o seara ascultam muzica italiana si am descoperit si aceasta melodie, mi-a mers direct la inima! Ma bucur ca v-a placut.

  6. maminineta spune:

    Desi timpul imi lipseste,o sa incerc sa caut si eu.

  7. Onu Ionescu spune:

    @mihaella 1,

    am luat linkul de pe blogul Oanei.Nu stiu ce sa admir mai mult:front page, cu indemnul despre trairea clipei,farmecul melodiei sau vraja sufleteasca pe care o inmanuncheaza cele doua?Cred ca ai o sensibilitate de admirat/dorit.Multumesc!

  8. Onu Ionescu spune:

    @mihaella1,

    Imi place omul sincer,
    constient si sigur de valoarea lui;
    de aci 1?
    atunci, asa sa fie!
    de indelunga trainicie
    spre a lumii bucurie!
    Si, pt ca aprecierile sunt in consecinta, mai fii altruista muzical,cu acei pe care ii percepi ezoteric.
    O zi fructuoasa, pe masura ta!

  9. cineva spune:

    Mi-am facut timp sa citesc blogul tau.Pe Maria Nazionale o admir foarte mult.Multumesc

Lasă un răspuns

