Lansare carte

 

corinacarte22

Azi in jurul orei 08:30 am plecat  din Pitesti, vremea de dimineata fiind un pic mai rece. In jurul orei 11 am ajuns la Bucuresti, m-am plimbat putin…ca apoi in jurul orei 11:30 sa ajung in fata la Intercontinental.Am intrat, m-am intalnit cu Oana-din Pitesti, la restaurantul hotelului am servit o cafea. In jurul orei 11:50 si-a facut aparitia distinsa Corina Cretu, mi-a facut o deosebita placere sa o cunosc.  Evenimentul a inceput in jurul orei 12, prima care a deschis „seria discursurilor”a fost Corina. Cu aceasta ocazie, ii doresc mult succes in continuare!! Dupa ce am plecat de la eveniment, am mai ramas sa ma plimb prin Bucuresti-vremea incalzindu-se mai bine, dupa vantul care sufla de dimineata. Pe la ora 17, am plecat din Bucuresti spre Pitesti, in jurul orei 18 ajungand „acasa”. Ca ziua sa se termine cu bine, am intrat la celebrul Restaurant Zahana, unde am servit masa si ca desert am ales celebrii „papanasi”. Asa s-a incheiat o superba zii de duminica.

P.S. Pe data de 10  Mai, Corina  va venii si la Pitesti.

6 răspunsuri la Lansare carte

  1. anca spune:

    super zi!
    si a mea a avut fix aceleasi coordonate de timp!! tot la 11 jumate am plecat de acasa, la 12 si 10 am ajuns la locul stabilit, la 12 jumate a inceput – slujba, preot etc cele „batranesti”, deh – apoi masa…
    pe la 16,30 am plecat spre casa, am condus o prietena, apoi am ajuns la ai mei sa il ajut pe tata sa urce doua sacose (e operat de inima si incercam sa il constientizam (! are 72 de ani!) ca nu mai poate sapa in gradina, de exemplu, sau ridica, chiar si 2 plase, 4 etaje – nu avem lift, e bloc micut, vechi!) si intr-un final, pe la 7 jumate seara, am ajuns acasa – unde ma astepta un pisic flamand si dornic de joaca – nu mananca nimic daca nu stau langa el!

    am vazut pozele de pe blogul Corinei, apoi al Oanei…si va invidiez un pic!
    promit sa recuperez data viitoare!cand o fi ea!

    • mihaella1 spune:

      Da, Anca o zii superba!! Ce sa spun, Corina e o persoana extraordinara!! Aveam niste emotii…..iti dai seama:). De azi o sa ma apuc sa citesc cartea. Pe 9 Mai Corina va venii la Pitesti-o sa fiu prezenta! Pozele nu le-am postat, nu prea mi-au iesit clare…stateam intr-un unghi nefavorabi…..Le-ai vazut la Corina si Oana.
      O zii buna iti doresc. Cu stima, Mihaela.

  2. Vania spune:

    Rupt de oboseală, am ajuns în Timişoara. Încerc mâine să spun câte ceva despre lansare…

  3. Oana spune:

    10 mai, am schimbat data🙂

Lasă un răspuns

