C.C. Catch

C.C. Catch

Pe numele ei adevarat Caroline Catharina Müller, C.C. Catch este o olandeza care s-a mutat in Germania la sfarsitul anilor ’70. Si-a inceput cariera muzicala ca una dintre membrele trupei Optimal, dar nu a avut timp sa se consacre in acesta formatie. In timpul unui concert care a avut loc la Hamburg, a fost remarcata de Dieter Bohlen.

Cel care se face „vinovat” de toate succesle duo-ului Modern Talking a convins-o pe Caroline sa-si schimbe numele in C.C. Catch si sa semneze un contract cu casa de discuri Hansa. „I can Loose My Heart Tonight” este single-ul cu care C.C. Catch a debutat in vara anului 1985.

Colaborarea dintre C.C.Catch si Dieter Bohlen a durat patru ani (pana in 1989) si a fost unul dintre cele mai de succes parteneriate muzicale, concretizat in patru albume si 12 single-uri care i-au asigurat artistei faima internationala si renumele de “Queen of contintental discos”. Dupa ce a dominat topurile timp de 4 ani, C.C. Catch se retrage din industria muzicala in plina glorie, la inceputul anilor ’90, neincercand sa revitalizeze un stil care-si traise gloria, disco-ul.

In prezent, hit-urile purtand semnatura C.C.Catch se numara printre cele mai remixate din lume, mai ales in Europa. DJ faimosi includ piesele in set-urile lor, amintind tuturor de nebunia disco a anilor ’80.

Un răspuns la C.C. Catch

  1. anca spune:

    Mihaela,

    am venit!
    am vazut pozele…mi-au placut…ma uitam sa vad daca nu recunosc locurile! si noi am fost in grecia, dar in insula Kos, e adevarat, am trecut si pe la Viena (daca am recunoscut bine calul!) si tot acolo am facut poze – de fapt, cred ca trei sferturi din europeni au poze din locurile astea! ce bine ca suntem globalizati si noi in uniunea asta, casa comuna a popoarelor etc etc etc…!!!
    si apropos…si mie imi place CC Catch – mai degraba, „mi-a placut” pt ca am crezut ca s-a „lasat” de muzica…si Sandra…eheheee, ce vremuri…copil cuminte, le ascultam pe casete (ce mandrie! ce greu se gaseau!) sau la vreo petrecere aniversara, acasa la vreo colega…

    sarbatori fericite si… la multi ani pentru florini sau florinele sau alte nume de floricele pe care ii ai in jurul tau!

Lasă un răspuns

