Dragostea on-line – capcana sau sansa vietii tale?

„L-am cunoscut pe net, pe un site de discutii, isi incepe Laura povestea. La inceput nu prea il luam in serios, dar el a tot insistat incat am ajuns sa stam si ore in sir de vorba. Ajunsesem sa-mi petrec si weekendul pe net. Imi spunea  ce mult ma iubeste, ce tare ne potrivim si ca de-abia asteapta sa vina in Bucuresti sa ma vada. Ne-am intalnit de cateva ori, dar viata noastra era mai mult pe net, pentru ca el era din Bacau, sau asa spunea el. Opt luni de zile m-am culcat cu gandul la el. Ma trezeam cu sufletul la gura innebunita sa citesc mesajele de la el. Pana intr-o zi cand l-am vazut prin Mall plimbandu-se de mana cu o femeie. Am simtit ca se surpa pamantul sub mine. L-am sunat  si mi-a spus ca e la serviciu, in Bacau si ca nu mai poate vorbi. L-am căutat prin Mall si i-am facut o scena de pomina. Locuia in Bucuresti. Avea nevasta si copil. Sotia lucra in ture, de-asta putea el sa stea atata timp pe net. Nu-mi vine sa cred ce proasta am fost! In sufletul mea imi construisem viitorul alaturi de barbatul asta.”

 Laura se simte pacalita si suferă cumplit. Nu intelege de ce s-a bagat barbatul asta in viata ei. Daca se uita in urma recunoaste ca erau destule situatii ciudate care-ar fi putut sa-i dea de gandit şi care o faceau sa aiba o stare permanenta de nesiguranta. Voi ce credeti? Ar fi putut Laura sa evite aceasta suferinta? 

 Iata cateva ponturi pentru cine vrea sa scape cu inima intreaga dintr-o relatie intalnita pe net:

 1. Pastreaza-ti o doza de neincredere fata de ceea ce-ti spune. Pe net este mult mai usor sa minti. Nu-i auzi vocea si nici nu-i vezi ochii atunci cand iti vorbeste. Si tu poti sa-i spui ca esti Angelina Jolie, fara sa-ţi tremure mana pe tastatura.

2. Fa tot posibilul sa obtii chiar de la inceputul relatiei cat mai multe informatii personale despre el fara sa ii oferi prea multe date despre tine. Intreaba-l numele, prenumele, chiar si adresa si incearca sa le verifici.

 3. Nu pierde prea mult timp cu discutiile pe net, grabeste-te sa ai o intalnire fata in fata cu el. Relatiile pe net sunt foarte diferite de cele din viata reala, deoarece de multe ori umplem spatiile goale legate de celalalt cu fantezia si dorintele noastre. Ajungem să ne indragostim de propriile fantasme si imagini idealiste. Cu cat mai devreme il vezi, cu atat mai repede o sa-ti dai seama daca merita sa continui relatia. Nu are rost sa-ti pierzi timpul cu un barbat cu care nu ti-ar placea sa te tii de mana.

 4. Daca iti spune ca nu poate veni decat la ore foarte tarzii, ca este foarte ocupat si amana de cateva ori propunerea ta de a va intalni, e cazul sa-ti pui intrebari despre onestitatea lui. Ar fi bine sa mergi cu o prietena atunci cand va vedeti si cred ca nu mai e nevoie sa-ti spun ca prima intalnire trebuie sa fie intr-un loc public.

 5. Clarifica de la inceput chestiunile importante: daca e insurat sau are o prietena, varsta reala, daca are o slujba. Cuceritorii de pe net sunt deseori in cautare de o prada usoara. Infraneaza-ti dorinta de a avea un iubit si lasa-l sa faca eforturi ca sa fie cu tine. 
 

Daca vrei sa afli cum poti sa-ti construiesti relatia fericita pe care ti-o doresti, daca  vrei sa inveti ce poti face Tu pentru asta, vino pe 21 Martie la workshopul „Cum sa ai Relatii Fericite”, primul curs practic pentru femeile care isi doresc sa traiasca fericite pana la adanci batraneti.

Lasă un răspuns

